donderdag 31 januari 2013

Kringloop

Hè, das gek. Ik kom er net achter dat mijn berichtje over de kringloop van vorige week is verdwenen. Vandaar dat ik hem nog maar even herhaal;-)

Deze mooie dierenkaartjes zaten bij een lottospel, ik houd van leuke kaarten en frutsels dus vandaar dat het spel mee moest. Het schoteltje heeft een vissenprint, jammer genoeg was er geen kopje meer bij.



Niet echt een speciale, of mooie aankoop, maar wel een echt koopje! Het spel twister helemaal intact en compleet voor 0,65 euro, als dat geen kringloopkoopje is. 


Kaarten, 0,05 per stuk, ideaal voor postcrossing, een hobby waar ik mee ga starten!



Dit schattige retro stoeltje voor op mijn hobbykamer. De poezen zijn er gek op!
Misschien ga ik hem nog opnieuw bekleden, maar eerst gebruik ik hem zo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten